Для того щоб обміняти або повернути товар належної чи неналежної якості доступні наступні форми.
Звернутись до представника магазину по тел 050 912 56 49 096 399 48 39
Або написавши листа на ел.адресу office@porto.com.ua
Чи заповнити форму "Повернення" на сайті яка знаходиться на інформаційній страниці в підвалі сайту.
В зверненні потрібно вказати
1. Причина повернення товару
2. Назва товару
3. Номер замовлення
4. Повну вартість
5. Банківські реквізіти
Гроші повертаються споживачеві зручним для нього способом.
Основні правила щодо обміну товару та повернення грошей
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.
Для того щоб повернути гроші або обміняти товар у покупця, обов’язково має бути чек (касовий або товарний, скрін оплати в разі оплати онлайн або в відділенні нової пошти).
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.
Переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
Перевірте товар на збереження первісного вигляду й на сліди зносу чи наявність пошкоджень.
Обмін товару належної якості на аналогічний товар провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, бірки, а якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві напротязі 2-3 робочих днів, але не пізніше ніж протягом 7 днів
Також нагадуємо, що існує перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». Перелік товарів належної якості,що не підлягають обміну (поверненню), включає: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
З повним переліком товарів можна ознайомитися за посиланням https://bit.ly/3bBgfyW.